sobota, 31 stycznia 2015

Liebster Blog award

No więc tak... na innym koncie zostałem nominowany już do tej nagrody i oczywiście pierwszą osobą przeze mnie nominowaną była Sayaka Yukai... Kiedy skończyłem pisać odpowiedzi na pytania i opublikowałem Post z odpowiedziami i nominowanymi osobami byłem uradowany że już skończyłem. Następnie czekam aż Sayaka opublikuje swoje odpowiedzi na moje pytania... doczekałem się tego. Patrze: 

Nominuję:
1) Jacob Kagasumi (http://mafia-rings.blogspot.com/)
2) szardik99 (http://deads-alive.blogspot.com/)
3) Jo (http://opera-lalek.blogspot.com/) .......

Przyglądam się:

Nominuję:

1) Jacob Kagasumi...


Kurwa.
Może i jest to fajne że zostałem nominowany ale pisanie odpowiedzi i nominowanie innych osób po raz drugi jest męczące.
Ale dobra Muszę najpierw powiedzieć co to jest liebster award, no więc tak:
 Jest to nagroda, przyznawana za "Dobrze wykonaną robotę" Jest dedykowana Blogerom o mniejszej publiczności, w celu rozpowszechnienia ich twórczości. Gdy odbierasz nagrodę, odpowiadasz na 11 pytań, po czym zadajesz tak samo, 11 pytań i podajesz 11 nominowanych przez ciebie osób. Odpowiedzi na pytania i nominowane osoby podajesz na swoim blogu. 

Koniec cytatu
Dobra więc odpowiedzi na pytania Sayaki.
1) Jakie były początki twojego bloga?
Kiedy siedziałem razem z Sayaką nad stawami, wymyślaliśmy rożne historie a z jednej z nich powstał ten blog. A poza tym zepchnęła mi telefon do stawu a ja za nim nurkowałem -,-
2) Pierwszy komentarz. Jakie uczucia budzi?
Pozytywne xD nie no bardzo się cieszę kiedy widzę pierwszy komentarz. Ale czasem może budzić rozczarowanie, szczególne jeśli podjarany ja zaglądam kto skomentował a tam piszę że mój blog został zgłoszony do katalogu :P
3) Czy miałeś/aś czas, gdy chciałeś/aś usunąć bloga?
Nigdy nie myślałem o usunięciu tego bloga, tylko raz go zawiesiłem.
4) Skąd pomysł?
Szum szamba przy stawach podsunął mi pomysł xD
5) A teraz z innej beczki :) Ulubiona bajka z dzieciństwa?
SMERFY!
6) Czytasz książki? Jeśli tak podaj przykład (czy tylko mi się wydaje, ale zabrzmiało to jak zadanie z testu).
czytam, na przykład zwiadowców.
7) Hobby?
Blogowanie :)
8) Co to był tragizm pokolenia kolumbów? Nie no żartuje! :P Twój najdziwniejszy sen.
Oho, tutaj to ja mogę pisać trylogię, no więc tak...
Przyszedł do mnie ten zmutowany Kevin z kreskówki Ben ten i  strzelał we mnie czarnym laser a wszystko rozgrywało się na basenie w Niemczech, następnie przyszedł do mnie szatan i dał mi do ręki bombe do rozbrojenia, która wyglądała jak zabawka dla dziecka
9) Shippujesz kogoś?
raczej nie...
10) Ulubiony cytat?
Cytat Jacka Sparrowa: "Jestem nieuczciwy i możesz uczciwie liczyć na moją nieuczciwość..." 
Pirates of the Caribbean 4 ever!
11) Masz jakieś marzenie? Pochwal się :)
Moim marzeniem jest pojechać do Japonii

Ponieważ jest to moja druga nominacja nie muszę już stawiać pytań i nominować osób, i chwała panu, zanim znalazłem 11 osób które mógłbym nominować minął tydzień.

No dobra to tyle, do usłyszenia drodzy mafiozo ;)

3 komentarze:

  1. Jak możesz!? To ty wrzuciłeś swój telefon do stawu!!! xD Ja cię tylko rozśmieszyłam :) Tak czy siak przepraszam i mam nadzieję, że mi wybaczysz (mimo, że ja tego nie zrobiłam). O! I pamiętaj, że gdy ty rzuciłeś się do stawu ja trzymałam cię za nogi i utrzymywałam na powierzchni :) Śmiać mi się chce :D Te wspomnienia :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dobra ustalmy że oboje wrzuciliśmy go w tym samym czasie xD
      Ale naprawdę my to mamy się czym chwalić jeśli chodzi o wspomnienia i odpały ;*

      Usuń
  2. Hahah... Nieźle. A tak swoją droga to (mimo wszystko) gratuluję, bo wcześniej tego nie zrobiłam.
    [Aaa..!! Ja też czytałam "Zwiadowców"!! >.< Są SUUUPEEER!!! Uwielbiam ich. I "Drużynę" też. W końcu to tego samego autora. :D I też lubiłam.. w sumie, to dalej lubię.. Smerfy. :D]
    Iii.. "Szum szamba"?? Hmm, no.. Ciekawie. :)
    Pozdrawiam i MNÓÓÓÓÓSTWAAAAA WENY życzę!!! *No i żebyś N I G D Y nie chciał tego bloga porzucić.. ^.^'*
    P.S. Widziałam, że jest jeszcze jedna notka i nowy rozdział, także czym prędzej lecę, bo jestem MEEEGAAA ciekawa!! ;)

    OdpowiedzUsuń