czwartek, 23 kwietnia 2015

3 ankiety

Nagłówek zrobiłem nowy, samego CSS'a naprawiłem ale mam problem, czy zostawić tak jak jest czy może zrobić tak żeby strona w dół się przewijała, wtedy dałbym inny nagłówek... tzn ten sam tylko z dwiema postaciami na nim i przy "skorlowaniu" nagłówek zostawałby na górze... co o tym sądzicie?

To o czym już wcześniej rozmawialiśmy czyli o paringu yaoi.

Czy chcecie żeby Ercia... ta od mroku jakby ktoś zapomniał... była wystarczająco silna żeby skopać du*ę wrogom czy wolicie szarą myszkę...

Głosujcie... głosy będą liczone uczciwie, nie tak jak nasze wybory -,-

5 komentarzy:

  1. Jak masz strona główna i starszy/nowszy post to pozostał element starego szablonu i zagłosowałam we wszystkim.

    OdpowiedzUsuń
  2. OOOHAAYOOO~ Wiem, że dawno mnie tu nie było i przepraszam bardzo za to...! :( AALEee w każdym razie... .....................................: Fajny kolor.. xP Heheh... xP Tak czy siak, życzę MNÓSTWA WENY i CHĘCI na dalsze pisanie, no i CZASU tez sporo... xp

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie pytanie Jacob:
    Dlaczego jesteś w obserwujących? Obserwujesz się sam? Jacob kładzie się spać, ale kamera go nagrywa by rano sprawdzić czy coś się stało xD
    Nie to, żeby mi to przeszkadzało, ale patrze troje obserwujących to sprawdzę, a tu ty.
    To zabawne i czekam na odpowiedź.
    Pozdrawiam!
    P.S. Kiedy możemy obgadać sprawy szablonu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobre pytanie, nie wiem dlaczego tak jest, ale nie myśl że jestem narcyzem. Postaram się to naprawić, a co do szablonu to ja w szkole mam trochę zamieszania przez testy i zakończenie roku, więc tak w przyszłym tygodniu to najwcześniej.
      Wszyscy nie znający Sayaki osobiście nie zrozumieją naszych rozmów i kłótni w komentarzach, więc nawet nie próbujcie zrozumieć. :P

      P.S. A co do tych obserwujących, ja wiem że są tu jacyś ludzie nieobserwujący! Ja wiem i was znajdę! więc lepiej zacznijcie obserwować xP ......
      Proszę...

      Usuń