poniedziałek, 21 września 2015

Sorka... to przez szkołę

No dobra chciałem przeprosić wszystkich czytających ale rok szkolny się zaczął więc bohaterowie naszej ulubionej mafii siedzą nad książkami... :P
Na razie żadnych rozdziałów nie będzie bo muszę szkołę jakoś ogarnąć... oczywiście nie oznacza to zawieszenia bloga, Broń Boże nie znowu!
Tylko będzie teraz dosyć rzadko cokolwiek do czytania
To w sumie tyle z informacji

***

Z życia wzięte

Ostatnio byłem u kolegi i robiliśmy razem prezentacje w power point (nie wiem jak odmienić ;p) I opiekowaliśmy się jego trzyletnim bratem... i w pewnym momencie ten maluch się mnie pyta:
-Ej Jacob... Wieszołapi?-oczywiście zwrócił się do mnie po imieniu.
-Co?-pytam się bo nie zrozumiałem.
-Wiesz co capi?-mówi wyraźnie.
-No nie wiem...
-Nie wiesz... odpowiem ci. Dupa Capi!

Lałem z tego pół dnia... Mówię że trzylatek wie jak świat działa XD

2 komentarze: