wtorek, 13 października 2015

Nagrody dla Veteranów

Więc tak ludzie, może niektórzy z was pamiętają ostatnią ankietę na ulubionego bohatera... Pozwólcie, że zaprezentuje swoje zdolności czytania w myślach. Myślicie:
"Jacob co ty pierdolisz to była ankieta na ulubionego zabójce!"
Otóż nic bardziej mylnego. Może pamiętacie, wygrała Sayaka.
Więc teraz czas aby postawić pięciu zabójców na arenie walki o głosy, na której zmierzą się ze wszystkimi bohaterami. I tym razem będą nagrody.
Postanowiłem, że bohater który wygra dostanie wyjątkową nagrodę, mianowicie własne opowiadanie, pisane z jego perspektywy lub opisujące jego przeszłość, lub prywatne życie... czego tylko dusza zapragnie.
Ale chwila chwila, przecież Sayaka wygrała i nie dostała nagrody.No tak ale jak już mówiłem było to głosowanie na ulubionego zabójcę a nie na ulubionego bohatera, jeśli dalej kochacie Sayakę To nie powinna ona mieć problemów z wygraną :)

Z życia wzięte:

Na ostatnim obiedzie (ja, mama, dwie młodsze siostry) Po tym jak zjedliśmy i nie zdążyliśmy się jeszcze rozejść, po prostu siedzieliśmy. W pewnym momencie najmłodsza z rodzeństwa odzywa się:
-Patrzycie się na mnie, bo mam błyszczące oczka?-ma 4 lata więc powiedziała to takim dziecięcym głosem i jeszcze zamrugała bardzo wymownie.
A moja mama odpowiada takim samym dziecięcym głosem.
-Nie, bo masz brudną buzie...

XD Śmiałem się pół dnia

3 komentarze:

  1. W ankiecie jest źle napisane Sayaka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam mój błąd, tylko że już zagłosowałaś i żeby to zmienić musiałbym całą ankietę zmieniać więc musisz to przeboleć :P

      Usuń