piątek, 14 sierpnia 2015

Cookies

No więc niedawno przyszło mi takie powiadomienie, że muszę was ludzie poinformować, że na tej stronie używam plików cookies i musicie zaakceptować ich politykę itd itd...
Wiecie o co chodzi...
Normalnie powinno się pojawić powiadomienie na górze strony ale na wszelki wypadek to jeszcze tego posta piszę.
No...  w sumie to tyle...
A jeszcze jedno:

Z życia wzięte:

Ostatnio przyszła do mnie kuzynka i zapytała się mnie co wiem o "krwawej Marry". A z racji tego, że ja się interesuje każdym rodzajem mitologii i przesądów opowiedziałem jej jak to według legendy prawdziwa Marry została zamordowana przed lustrem i jeszcze o kilka innych rzeczach z mitologii słowiańskiej to się później bała sama wracać d domu.
Na następny dzień jej mama przyszła i zrobiła mi opierdol, że jej córkę straszę xP

A oprócz tego zostałem pobity przez czterolatkę xD

2 komentarze: